Szybki
Kontakt

Zostaw dane – skontaktujemy się z Tobą

* - Pola obowiazkowe

Oprogramowanie

W dzisiejszych czasach korzyści, jakie niesie ze sobą oprogramowanie peryferyjnych urządzeń drukujących, mają dominującą rolę w wyborze oferty. Wymagania klientów nie ograniczają się już tylko do danych technicznych drukarek czy kserokopiarek, lecz poszerzają się o rozwiązania integrujące się z bieżącym zinformatyzowanym środowiskiem pracy, maksymalnie wykorzystujące wszelkie możliwe rozwiązania aplikacyjne i procesowe. Coraz częściej zdarza się, że same urządzenia są tylko elementem naszych projektów.

Możemy wyszczególnić następujące kategorie wdrażanych przez nas rozwiązań:

Zintegrowane systemy do zarządzania środowiskiem druku

Systemy będące zintegrowanymi rozwiązaniami do zarządzania drukiem, które dają możliwość centralnego zarządzania w oparciu o funkcjonującą już strukturę użytkowników (np. Active Directory) oraz ułatwiają kontrolę kosztów drukowania z podziałem na centra kosztowe oraz użytkowników. Wyposażone są w automatyczne, rozbudowane moduły raportujące. Jednocześnie na bazie ustawień centralnych dostarczają wydruk poufny i podążający, zwiększając tym samym bezpieczeństwo realizowania wydruków w firmie.

 

Systemy monitorujące flotę drukującą

Systemy monitorujące zespół urządzeń drukujących. To rozwiązanie umożliwia centralne monitorowanie stanu większości funkcjonujących na polskim rynku urządzeń – zarówno sieciowych, jak i podłączanych lokalnie. Głównym obszarem badania jest stan materiałów eksploatacyjnych oraz status poprawności działania.

 

Oprogramowania OCR

Jest to rodzina produktów mająca na celu prze-formatowanie skanowanych dokumentów na formę edytowalną. Może ona przebiegać z wyłącznym wykorzystaniem możliwości sprzętowych oferowanych przez nas urządzeń, z wykorzystaniem zasobów sprzętowych klienta lub w trybie mieszanym. Stosowane przez nas rozwiązania:

  • Rodzina rozwiązań SmartScan do urządzeń Konica-Minolta
  • Rozwiązania I-Option do urządzeń Konica-Minolta
  • Aplikacje Abby FineReader

 

Systemy związane z elektronicznym obiegiem dokumentów

Systemy obiegu elektronicznego dokumentów w firmie. W chwili obecnej współpracujemy na tej płaszczyźnie z kilkoma renomowanymi partnerami handlowymi w zakresach:

  • Analiza, modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych
  • DMS – elektroniczna archiwizacja
  • Workflow – elektroniczny obieg dokumentów

 

Zaawansowane konfiguracje możliwości sprzętowych urządzeń

Zajmujemy się też zaawansowaną implementacją funkcji bazujących na możliwościach sprzętowych urządzeń

  • Rodzina opcji I-option do urządzeń Konica-Minolta
  • Integracje urządzeń z Active Directory
  • Rozliczanie zadań na bazie możliwości sprzętowych urządzeń
  • Personalizacje panela pod wymagania klienta
  • Aplikacje związane z procesami audytu i optymalizacji środowiska druku

 

Oprogramowania Audytowe

Firma DSD Polska już od lat przeprowadza audyty w celu przygotowania dla klientów analizy bieżących kosztów, mapowania procesów związanych z funkcjonowaniem i obsługą środowiska drukowania. Celem takich audytów druku jest przygotowanie dla klienta profesjonalnej analizy bieżącej sytuacji z określeniem prognozy w 3-5 letnim horyzoncie czasowym dla różnych modelów optymalizacji. Głównymi naszymi klientami w tym obszarze są firmy komercyjne. Dotychczas największa audytowana firma miała powyżej 1000 pracowników oraz rozproszoną strukturę budynków. Do analiz wykorzystujemy m.in. aplikacje zbierające informacje takie jak:

 

2015 - Digital Solutions Dystrybucja Polska Sp. z o.o.
go to top