Szybki
Kontakt

Zostaw dane – skontaktujemy się z Tobą

* - Pola obowiazkowe

Kompleksowy kontrakt serwisowy

Kontrakt Serwisowy jest umową, zawartą pomiędzy DSD Sp. z o.o. a Klientem, gwarantującą pełną opiekę serwisową oraz dostawy niezbędnych materiałów eksploatacyjnych do systemów druku w ramach opłaty za wydruk/kopię.

Digital Solutions Dystrybucja Polska Sp. z o.o. w ramach umowy SM zapewnia:

  • Dostawy wszystkich materiałów eksploatacyjnych (bez papieru)
  • Wymiany wszelkich części zamiennych
  • Konserwacje zgodnie z wytycznymi producenta
  • Aktualizacje oprogramowania urządzeń
  • Wszelkie naprawy mechaniczne
  • Regulacje ustawień urządzeń
  • 100% gwarancję na urządzenie

 

Korzyści finansowe:

  • Oszczędność – koszt obsługi w ramach umowy jest niższy, niż koszt samodzielnego kupna i magazynowania poszczególnych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
  • Jasny system rozliczeń – przewidywalne miesięczne koszty użytkowania urządzenia ( ułatwione planowanie kosztów funkcjonowania biura )
  • Rozłożenie kosztów wymiany drogich części w czasie (unikanie kumulowania kosztów eksploatacji)
  • Ograniczona księgowość – jedna faktura w miesiącu.
  • Wymiana urządzenia na preferencyjnych warunkach

 

Korzyści operacyjne:

  • Jeden serwis do wszystkich funkcji urządzenia (kopiarka, drukarka, faks, skaner)
  • Szybsza reakcja serwisu (krótsze przestoje – maszyna pracując dłużej więcej zarabia dla firmy ) – funkcjonalność Printfleet
  • Doskonałej jakości wydruki i kopie monochromatyczne i kolorowe, które są nieodzowne w biznesie – wydruk kolorowy ma zdecydowanie silniejsze oddziaływanie na oglądającego niż wydruk czarno-biały.

 

Bezpieczeństwo:

  • Priorytetowe traktowanie klienta przez serwis
  • Pewność eksploatacji urządzenia, bez względu na kończącą się gwarancję
  • Stała opieka profesjonalnego serwisu
  • Gwarantowana wysoka jakość kopii
  • Stałe doradztwo techniczne
  • Dostęp do zaawansowanych technologii – aktualizacje oprogramowania
2015 - Digital Solutions Dystrybucja Polska Sp. z o.o.
go to top